Opzeggen lidmaatschap

Je kunt je lidmaatschap zelf online opzeggen. Dit moet gebeuren voor 1 augustus van ieder seizoen. Wie niet voor 1 augustus opzegt, is automatisch lid voor het volgende seizoen en derhalve ook verplicht om contributie te betalen.

Voor opzeggingen na de overschrijvingsperiode en tot begin nieuwe competitie wordt € 25,00 euro administratiekosten in rekening gebracht.

Online opzeggen

Log in met je persoonlijke account (dit is uitsluitend mogelijk als je emailadres bij VV Katwijk bekend is). Klik vervolgens op de knop ‘Account’. In het volgende scherm zie je je persoonlijke gegevens. Klik bovenaan op de knop ‘Wijzig gegeven’.

In het scherm dat volgt zie je je eigen NAW gegevens. Onderaan deze pagina zie je het kopje ‘Beëindigen lidmaatschap. Klik het vinkje achter dat kopje aan en geef een reden op. Als je vervolgens op de knop ‘Versturen’ klikt, dan komt je verzoek direct bij de ledenadministratie terecht.

Per e-mail opzeggen

Je kunt je lidmaatschap ook per e-mail opzeggen. Stuur een mail met je lidmaatschapnummer en overige NAW-gegevens naar ledenadministratie@vvkatwijk.nl

Schriftelijk opzeggen

Het is ook mogelijk om schriftelijk op te zeggen. Stuur een brief (met postzegel) met je lidmaatschapnummer en overige NAW-gegevens naar het postadres van VV Katwijk, t.a.v. de ledenadministratie.