Veelgestelde vragen Clubcard

Op deze pagina vindt je de veelgestelde vragen over de VV Katwijk Clubcard.

Hoe werkt betalen met de Clubcard?

Voor de administratieve afhandeling heeft VV Katwijk een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van het kassasysteem op de vereniging en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere Clubcard.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?

Voor je met de VV Katwijk Clubcard kan betalen, dien je de Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Ik heb geen email ontvangen met accountgegevens van Mijn KNIP Online

Jouw emailadres is dan niet bij ons bekend. Je kunt de Clubcard dan uitsluitend opwaarderen bij de opwaardeerzuil in de kantine op De Krom. Indien je geen email hebt ontvangen, maar je wilt wel in kunnen loggen, stuur dan een e-mail naar clubcard@vvkatwijk.nl.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij VV Katwijk worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubcard@vvkatwijk.nl met al je gegevens, pasnummer en bankrekeningnummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het display aan de klantkant getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen in de KNIP-app of via www.mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:

  • Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 login (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen)

Hoe werkt de vrijwilligersvergoeding?

Vrijwilligers ontvangen jaarlijks 25 euro als tegoed op de VV Katwijk Clubcard. Ben je vrijwilliger? Vul dan het vrijwilligersformulier in en lever deze in bij het verantwoordelijke bestuurslid van jouw commissie.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: penningmeester@vvkatwijk.nl.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard. Stuur na het blokkeren een mail naar clubcard@vvkatwijk.nl.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar clubcard@vvkatwijk.nl.

Krijg ik ieder seizoen een nieuwe Clubcard?

Nee, de Clubcard is geldig voor meerdere seizoenen. Gooi je Clubcard daarom na het seizoen niet weg.

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij clubcard@vvkatwijk.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?

Nee, dat is niet mogelijk. De Clubcard is exclusief voor leden.

Hoe zit het met VV Katwijk Clubcard voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

 Is er een Clubcard voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Aanvragen kan via clubcard@vvkatwijk.nl.  

 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur je vraag dan naar clubcard@vvkatwijk.nl.